vineri, 7 martie 2008

Statusuri de 8 martie

Ca si avatarele de 8 martie, eu zic ca aceasta sarbatoare e destul de importanta pentru a pune o serie de avatare.

Odata cu venirea primaverii, ai venit tu… a rasarit primul ghiocel si cu el dragostea mea pentru tine… ti-am daruit un buchet de flori si tu mi-ai daruit dragostea ta… si de atunci in sufletul meu e intotdeauna primavara… pentru ca acolo esti tu… tu esti primavara sufletului meu.

De 8 Martie senin, / Intr-un cadru anonim / Primavara a sosit / In al iernii asfintit.

Un joc al clopoteilor de ghiocei, / Culori ce scalda orizontul, / Un zambet cristalin de copilas / Mi-aduc aminte, de tine, draga mama!

Daca vezi ca soarele-ti rade prin par, daca simti miros de ghiocei, daca auzi ciripit de pasarele, atunci inseamna ca traiesti o noua primavara…cu mult mai frumoasa decat precedentele!!!!

Cat de mult te iubesc nu pot sa spun: / Este mai mult decat ar incapea vreodata in cuvinte. / Esti pentru mine in acelasi timp bogatia mea, lutul meu rosu, / Olarul meu, sablonul meu.

Pentru ca florile infloresc / In fiecare primavara, / Pentru ca suntem tineri / Si iubim prietenia / In numele ei si a tot ce-i frumos, / Eu iti doresc fericirea!

Pe aripi de primavara, / 8 Martie lin coboara, / Si in a lui privire, / Va aduce mult noroc si fericire.

Pentru ziua ta, mamico, / Iti trimit un ghiocel / Cat de mic il vezi, cuprinde / Toata primavara-n el.

Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii!

Primavara… anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de 8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!

Niciun comentariu: