sâmbătă, 1 martie 2008

Statusuri de 1 Martie, martisor

Dupa cum v-am spus cand am pus avatarele de martisor, acum voi pune si statusuri de 1 Martie, de martisor. Sper sa va placa si sa le folositi.

Din lacrima alba a fulgilor de nea si rosul aprins din inima mea, am impletit un martisor pe care ti-l trimit cadou!

Fie ca acest martisor sa ne aduca linistea si fericirea de care avem nevoie toti, si ca iubirea sa ne imbratiseze sufletul.

Un buchet de lacramioare, un manunchi de sentimente frumoase si o gramada de imbratisari... special pentru tine! La multi ani de 1 martie!

In aceasta dimineata soarele a batut in geam mai insistent. Ai deschis si ai lasat primavara sa intre in casa - e 1 Martie!.

De sub zapada a rasarit un ghiocel, mi-a soptit ceva la ureche: “A sosit primavara!”

Tu sa ramai mereu ca o primavara, ca o ciocarlie in inaltul cerului, ca o lacramioara…

Optimism primavaratic: 1 Martie reprezinta inceputul primaverii, anotimpul iubirii. Sa te indragostesti pasind prin raze, culegand ghiocei si impartind zambete…

Pentru tine: Un buchet de ghiocei si o primavara superba pentru o persoana mai speciala decat toate anotimpurile!

La multi ani de martisor!Toate florile din lume pentru primavara mea!

Gand de primavara: Iti trimit prin martisor intreaga primavara cu toate culorile ei vii si datatoare de viata.

Niciun comentariu: