marți, 5 februarie 2008

Statusuri triste, de suparare

Un nou rand de statusuri triste, de suparare care sunt foarte dragute, dar in nici un caz haioase, nici nu este cazul. Sper sa le folositi, adica sa va placa. In curand mai multe statusuri si avatare.

De ce ai ales sa ma minti cand putea-i sa imi zici totul in fata,de ce ai ales sa imi ranesti sufletul, cand eu tineam la tine.Am avut incredere ca timpul se va scurge printr-e noi dar de fapt se scurge pe obrajii mei!

Cand mi-a fost in viata bine ca un sarpe stateai numai langa mine cand mi-a fost viata amara m-ai lasat ca pe un tren in gara prea multe vorbe n-au rost as da orice sa uit ce a fost ai plecat plecat sa fi si la mine sa nu mai vi…

Lacrimi amare imi acopera ochii cand noapte la tine stau si privesc, iar somnu-i departe nu pot sa-l apropii si doar la tine stau si ma gandesc.

Nu fi trista ca s-a terminat, ci zambeste ca s-a intamplat.

Fiecare cuvant e o speranta in plus… fiecare clipa trecuta, imi spune ca moartea mea e aproape, iar eu inca visez!


Vreau sa fiu singur in pustietate, sa nu vad lumina zilei, doar intunericul adancul sufletului…

Stiu ca te uiti la ea si te gandesti la mine…O atingi pe ea dar ma simti pe mine…Ti-e sete de mine dar te racoresti cu ea…Stiu ca ma vrei pe mine dar te multumesti cu ea…

In zilele in care plang, nu ma gandesc decat la ce va fi… lacrimile nu mai au nici o valoare, cand soarele apune… desi eu plang intruna noaptea…

Ce frumosi sunt ochii tai albastri, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape

As vrea sa fiu cum o sa fiu Asa ca lasati-ma sa traiesc asa cum stiu Lasati-ma sa fac si bune si rele Ca sa stiu macar ca sunt greselile mele…

9 comentarii:

Anonim spunea...

imi plac mult statusurile aste pt k ma alina eu sunt mai mereu singura si cred k eu in viata ar trebui sa fiu numai trista pt k mai tot timpul plang

Anonim spunea...

ador statusurile astea :X
pt ka tot timpul ma linistesc ...
:X:X:X:X:X:X
si parca imi dau putere sa merg mai departe ;)

Anonim spunea...

SUNT FRUMOASE SI RELACSANTE SI DRAGUTE HN CARE UNI NE REGASIM HN ELE FOARTE DE MULTE ORI DAR LA UNI BANUESC CA NICI NU VREAU SA AUDA DE ELE . TU CARE ZICI CA ESTI SINGURA CONTACTEAZAMA SI PEMINE LA AIDIUL BIGOBONGO_MIG TRIMITEMI UN MESAJ
AM SA INTRU MAINE SAU POIMANE PANA 11garin

Anonim spunea...

imi place foarte mult ultimul...dar vreu un status de prietene neadevarate

ang3l spunea...

nu cred ca ar trebui sa fii atat de trista, sti...eu am trecut prin multe, am parintii plecati de 3 ani in strainatate, as da orice sa se intoarca,mi-a murit un unchi, sa scurta vreme si bunicul, iar cel ce trebuia sa fie alaturi de mine...a ales sa fie alaturi de alta, si cred ca asta ma doare cel mai mult, caci l-am iubit si il iubesc, dar degeaba, si totusi...am invatat sa plang cu zambetul pe buze, si mi-am dat seama ca viata e prea scurta sa o pierzi plangand, pt ca e pacat...si sti unde sa cauti...? cauta pe langa tine, si o sa gasesti oameni care te iubesc, iar tu i-ai ranit prin simplul fapt ca nu ti-ai dat seama...si sunt multi care te iubesc ,chiar daca nu sti ...take care...:)..daca vrei sa vorbesti...ma gasesti pe ang3l_of_ic3

Anonim spunea...

e frumos site-ul ptk ma alina si eu mai mereu plang......

Anonim spunea...

f frumoase statusurile si eu sufar din dragoste si plang antruna mie greu.as vrea sa pot trece si peste asta dar nu stiu cum.pt k al iubesc si nu-l pot uita

Anonim spunea...

Nah...imi plac foarte tareee!!!!!! sunt super...mai ales k eu mam despartit d kurand...felicitary pt cei kre lea kompus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va IUBESC!!!!!!!!!!!:-*:-*:-*

Anonim spunea...

buna ....anonim , tu cel putin il vezi pe strada .....si poate si schimbi 2 cuvinte cu el .....poate ca eu imi doresc sa pot face ce poti tu ...adica sa o vad in fiecare zi ....sa o privesc ...chiar daca ar fii fost orbita de dragostea altcuiva....dar asta stiu ca nu mai poate fii posibil ....ea nu mai este printre noi ...nici eu nu am inselato ....nici ea nu ma inselat ...numai ca dumnezeu nea inselat pe amandoi...ei ia oferit un univers ....mie multi ani ...ei un loc in rai ..mie un loc intr un iad cu morti certareti ...ca practic asa ma simt ...asa ca luativa inima in dinti si ducetiva la persoanele iubite .........sincer daca mai am ocazia sa o privesc ...a si profita foarte mult de situatie sa traiesc cat mai mult aproape de ea ....dar cum am spus ea sa stins din viata pe data de 22-06-2009...asa ca baieti ..fetelor aratatile ca le iubiti acum ....muartea nu ne intreaba ...ea vine pur si simplu ...si ne dam seama ce pierdem in momentul in care nu mai avem nimik ...nici pt ce traii practic....poop numai bine ;)....mario