joi, 14 februarie 2008

Statusuri de Valentine's Day

Dupa cum v-am spus cand am postat avatarele de Valentine's Day, acum ma voi tine de cuvant si voi pune statusuri de Valentine's Day. Ca si avatarele, sper ca azi sa le folositi, pentru ca doar intr-o zi pe an este Valentine's Day.

Iubire fara sarut
E un lucru neplacut
E ca cerul fara luna
E un clopot ce nu suna!

Fie ca soarele sa-ti zimbeasca de fiecare data cand iti vine in minte chipul meu si sa ti se incalzeasca sufletul de fericire si bucurie. Esti cel mai frumos lucru din viata mea, tu esti cel mai minunat vis al meu. Dumnezeu mi l-a indeplinit cand mi te-a scos in cale.

Fiecare suflare a mea, fiecare gest reflecta tot mai mult dragostea ce ti-o port. Nu trece secunda in care imaginea ta sa nu-mi perturbeze gandurile si ca un fior sa nu ma faca sa tresar si sa tanjesc dupa dulcele tau sarut.

Intr-un cos cu viorele
Canta doua pasarele
Una canta TE IUBESC
Alta canta si mai bine
TE IUBESC NUMAI PE TINE

Atunci cand cerul este acoperit de nori, nu putem vedea soarele, dar stim ca exista. As vrea sa fie la fel si cu noi doi. Nu ne vom putea vedea intotdeauna, dar vom exista intotdeauna unul pentru celalalt.

Tu esti soarele ce ma trezeste de dimineata, esti aerul ce-l respir, esti motivul pentru care zambesc si de aceea, daca tu n-ai fi inima mi s-ar stinge, sufletul mi s-ar raci, iar eu n-as mai fi decat o amintire care suspina dupa dorul tau!

Dragostea mea pentru tine este ca un cer senin dupa o dimineata innorata, ca roua in zori de zi, ca razele soarelui de primavara, ca florile din luna mai; vocea ta imi aduce bucurie in suflet si gindul la tine liniste. Te iubesc!

O lacrima de-a mea am ascuns în ocean, cand cineva o va gasi va fi ziua cand nu te voi mai iubi! TE IUBESC!!!

E o zi cand sufletul invinge orice urma de tristete, cind tot ce a fost greu ti se pare usor, e Ziua Indragostitilor!

Daca iubirea mea s-ar masura, iti spun acum, dragul meu, ca te iubesc pana la cea mai indepartata stea, din cea mai indepartata galaxie, din cel mai indepartat univers, si inapoi, si tot asa, de o infinitate de ori!

Niciun comentariu: