vineri, 1 februarie 2008

Statusuri de agatat

Incepe o noua colectie, colectia de statusuri de agatat, care ii atrage pe multi dintre voi. Eu cred ca va vor fi de folos, de aceea am si hotarat sa adaug statusuri de agatat.

Te-a durut… cand ai cazut din rai?

Am vrajeala necesara pentru orice domnisoara…

Ai o harta? Ca m`am ratacit in ochii tai…

Prea dulce ca sa fiu light…

Nu te tine sa te`ndragostesti de mine…

Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Si am visat ca mi-a zis ca ingerii nu se pazesc intre ei! Deci ce mai faci ingerul meu?

Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?

Sunt un hot si am sa iti fur inima!

Daca ai fi pamant m-as ingropa cu tine. Daca ai fi apa m-as ineca cu tine. Daca ai fi aer m-as sufoca cu tine. Daca as fi foc te-ai arde cu mine?

A iesit soarele sau doar ai zambit?

Niciun comentariu: