marți, 1 ianuarie 2008

Statusuri haioase cu dnd

Pentru ca nu am mai pus de mult timp statusuri dnd, am incercat acu sa fac o selectie cat mai buna. In curand cat mai multe statusuri, statusuri belea, statusuri love,statusuri funny, haioase, statusuri si avatare.

revin in 2 minute... daca nu citeste din nou acest mesaj

Busy,am diaree!

mananc..nu vorbesc cu gura plina

Ai treaba si te retin cumva?

In spatele mess-ului este cineva care are ceva mai important de făcut decât să discute cu o adunătură de sclavi,deci DND

Hai cu DND`u ca n-am chef de nimeni …

Ma joc un joc care imi ocupa tot monitorul asa ca nu va pot raspunde !

Fara BUZZ ca-mi deranjezi neuronii ... Nu deranja daca te simti cu musca pe caciula!

Way nu ma deranjati ca o sa fie ploi de Ignore!!

revin peste 2 ore. acum intreaba-te de cand am statusul asta

Niciun comentariu: