sâmbătă, 22 decembrie 2007

Statusuri love, de dragoste

O serie de statusuri de dragoste, care par si statusuri de tristete, dar care sunt foarte frumoase.

Daca ma urasti trage in mine cu arcul, dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru ca acolo te afli tu…

M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine. Abia atunci am realizat cat de bogat sunt…

Iubirea, e un cuvant care te face sa plutesti, sa visezi, dar nimeni nu a spus ca tot ea te face sa suferi. Cand suferi din iubire pierzi toate visele!

dorinta de a fi iubit pentru ceea ce esti in tine insuti este o reflectare a Inimii lui Dumnezeu care se oglindeste in inima noastra.

Am plans, am suferit, am pierdut atatea, totul pentru o cauza nobila : IUBIREA dintre noi doi…

Sarutul tau inca il mai simt pe buze, ma faci sa plutesc atunci cand imi zambesti, lasa-ma sa fiu langa tine, atunci cand te trezesti !

Am mai pierdut inca o clipa,inca un an, inca o viata degeaba ... te-am pierdut pe tine ..

dnd, decat daca vrei sa-mi spui ca ma iubesti

daca drumul catre tine ar fi asternut cu foc eu as trece printre flacari si n`as regreta deloc !

Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie.. se simte…

Niciun comentariu: