marți, 25 decembrie 2007

Statusuri funny, haioase, amuzante

Am selectat o noua serie de statusuri funny, amuzante, haioase de care o sa fiti cu siguranta multumiti. In curand mai multe statusuri haioase, triste si multe altele.

n`am status acum ... da am avatar

Nu beau, nu fumez, nu ma droghez.. un singur defect am - mint!

My name is Bond... Vaga Bond

Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine ..isi aprindea tigara..Doamne sa scap berea din mana nu alta

viata e un joc de cacat ... dar macar are grafica buna

Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra.

Prietenii falsi sa imi dea un Buzz...astazi fac prezenta..

Enervez in rate lunare

Meci. E dinamo, deci ma puteti deranja.

save energy, sleep in school

Niciun comentariu: