sâmbătă, 22 decembrie 2007

Statusuri de suparare

O noua serie de statusuri triste, de suparare, de tristete pentru voi deoarece in ultima vreme le-am dat mai multa atentie avatarelor: emo, cu ochi, love, diverse si multe altele.

viata e asa de tragica.. azi esti aici,maine iarasi..

cand femeia iubeste, iarta orice,chiar si crimele;cand nu mai iubeste nu iarta nimic,nici chiar virtutiile

Dorul e focul in care ard sperantele, dorintele, durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile…

Te-am iubit candva dar tu ai stricat tot si acuma nu mai vreau sa stiu nimic de tine …

Cel mai trist lucru in viata e sa-l vezi pe cel pe care-l iubesti iubind pe altcineva…

Voi radeti toti de mine ca sunt diferit, iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel

It is better to be hated for who you are than to be loved for who you are not.

Inima mea e rupta in doua … jumatate din ea e inca la tine , dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna …

Ai fost, esti, vei fi totul pentru mine, chiar daca pare imposibil eu tot o sa te iubesc enorm…

DND aspir……..la o viata mai buna

Niciun comentariu: